Vacances d'estiu

2016-06-14 15:43

El passat dia 8 de Juny, ens vam reunir tots a les 9 del matí i vam pujar a l'autocar destí Vilafortuny (entre Cambrils i Salou). Al arribar, vam registrar-nos al hotel i vam començar les nostres vacances entre la piscina i la platja. Desprès de dinar i descansar una mica, ens vam anar donant un tomb cap a Salou, on vam menjar un gelat i vam anar a passejar.

Al dia següent, després d'esmorzar, alguns vam anar cap a la platja ( amb una aventura a una barca amb tobogán inclosa), i d'altres ens vam quedar a la piscina, on vam romandre fins l'hora de dinar.

Per la tarda, per continuar visitant els voltants, vam anar a Cambrils per tornar a fer un gelat i visitar les tendes que hi havien al voltant. Ja per la nit, desprès de sopar al buffet de l'hotel, vam anar a l'hotel del costat, on feien karaoke. Alguns es van atrevir a pujar a cantar i d'altres ho van fer desde la taula, però tots vam riure i disfrutar molt.

Sense adonar-nos, va arribar el divendres dia 10. Alguns van decidir anar a fer un tomb per Salou i d'altres van romandre tot el matí a la platja. Ja a l'hora de dinar, ens vam ajuntar tots i, desprès de l'últim menjar junts, vam agafar l'autocar amb direcció Lleida.

En conclusió, van ser 3 dies intensos, divertits i magnífics per tots nosaltres. Una bona experiència de ben segur repetiríem.